duru21 buca kadın doğuma birkaç kez acile gittim ben özele devam ediyorum şuan,tepecikle ilgili bende hiç iyi birşey duymadım.Arkadaşım buca kadın doğumda doğum yaptı ama memnun değildi bidaha tövbe diyodu,gaziemir Nevvar salihi tavsiye ederim dr.zeynep şeyhanlı çok iyi bir doktor yada dr.Arif enis seyhun var gerçekten çok ilgililer ikiside