Busra1822 ayy gerçekten haklısın ilk gebeligimde dediğim gbi sürekli özele gittim doğum fiyatları flan uygundu smdi çok pahalı ve aşırı masraflı tabiki mecburen gitmem gerektiğinde gidiyorum ama şuanda ilçede doktorumuz da olduğu için ona gidiyorum detayli ultrason da ve cinsiyet için gitmiştim sadece haklısınız gerçekten Allah herkesin yardımcısı olsun ve insllah devlet hastanesine doğru bi doktor gelir tayfun bey haricinde diğer doktorları iyi diyolar ama gitmedim hiç alah yardımcısı olsun hepmizin