doktor olabilir ama hiç bir şekilde tavrı hoş değil bilmediğim için soruyorum aklındakileri terliyor özele gittim sonra orasıda çok yoğun evet pahalı ama doktor o kadar güzel ilgileniyor ki soruyorum tek tek cevaplıyor aklımdaki sorular korkular azalıyor hem koskoca devlet hastanesinde iki doktor var hemde ikisinde kötü ben anlamdım nerede başı boş doktor o çankırıda