cansualisa
Bende kalın giymiyorum, balkon da çamaşır asarken üşütmüşüm.
Birde olduğumuz yere kar yağmaya başladı bile ben hala kısa kollu dolanıyorum,
O gün yaşadığımdan sonra eşimin kalın kalın çoraplarını bile giyiyorum çünkü ben babet çorabından başka bişey çorap giyemiyordum 🤣
O gün o cahillikle doğuruyorum bile diyebilirdim 😬