Sedamete yaa çok teşekkür ederim düşünceniz için, bebişten cumadan cumaya haber alabiliyorum ancak onun haricinde telefondan bilgi vermiyolar. En son gittiğimde bikaç sıkıntı olduğundan bahsetti doktor, kalbi vs durmuş ama dönüş yapmış 1 dk içinde çok şükür ki. Her gittiğimde sesime tepki veriyo çok şükür , hareket ediyo daha da iyi olacak inşallah 🙏🏻