Umutlu__anne çok teşekkür ederim beslenme şeklini değiştirdim bende bugün kepekli ekmek aldım normalde 2 öğün yapiyordum 3 yapmaya başladım bakalım kayısı falanda deniyorum inşallah ise yarar. Duphalac boş bence bir şişe bitirdim bişey olmadı bi umut ikinciyi aldım yine yaramıyor. Suyu arttırdım tuvaletten çıkamıyorum ama olsun 😁 sizede çok geçmiş olsun sağlıkla kavusalim bebislere.🙏 Kanaman varsa asla zorlama tuvalette acil şifalar 🙏