İlk gebeliğimde lierac kullandım son ay yine de kuruydu ve biooil de kullandım çatlağım olmadı +12 kilo ile. Su an ikinci hamileliğim 4. Ayda lierac başladım yine son aylarda biooil de kullanacağım.
Sadece şunu eklemek isterim karnıma sürdüm ama göğüslere ve bacaklara sürmemiştim o bölgelerde minik çatlaklarım oldu. O bölgeleri de ihmal etmeyin krem sürün bence