byz2606 36+5 im hiç çatlağım olmadı henüz bir şey kullanmamama rağmen.ablam 39+3 te doğum yapmıştı lierac+bio oil kullanmasına rağmen bayağı bir çatlağı oluşmuştu. genetikten ziyade vücudun nem yapısıyla alakalı bence
ecegun18 oglusununannesii genetik olarak çok çatlamaya müsait bir vucudumuz olsada hindistan cevizi yagı sayesinde hiç çatlamadım bu arada 35+6 haftalığız
incii0804 oglusununannesii hamileliğimin en başından itibaren hergün yağlayıp nemlendirirdim karnımı 30+0 a kadar sıfır çatlaktı hatta çok seviniyordum ama 1 günde bi anda minik minik çatlaklar oluştu. Yani baştan itibaren kullanmakla da pek ilgisi yokmuş genetik yani ama yağ kullandığım için büyük çatlaklar oluşmamıştır belki de
Damlaa07 37 hafta ikiz gebeyim bir hafta sonra doğumum, 20.haftadan beri aksatmadan lierac kullanıyorum, bir aydır da kantaron yağı da sürüyorum 0 çatlak, annem de çok çatlak olmuş genetik mi değil mi bilemem ama ben tedbiri elden bırakmadım…
Gny18 oglusununannesii 2 gebeliğimde de medikal vazelin kullandım 2. Gebeliğim ikiz gebelikti hiç çatlağım oluşmadı.
mlsyc oglusununannesii 34+4 hiç çatlağım yok diyebilirim bence işin sırrı bolca su içmek dışardan ne sürerseniz sürün içerden nemlenmezse cilt faydası yok ne yazık ki. Onun dışında hindistan cevizi yağı, kantaron yağı ve son 1 aydır da lierac aldım bunları kullanıyorum dönüşümlü gün içerisinde aklıma geldikçe.
Rumeyysaaanur Ay kızlar ya ben o çatlaklarımla o kadar mutluyumki kızımdan bir anı olarak kalacaklar hep benimle diye seviniyorum psikolojik sorunlarım mı var acaba 😂
Buse-ozdmr 23üncü haftadayım daha hiç çatlağım olmadı kaşıntı bile yok hrrgün bakıyorum karnıma kırmızı cızgı bıle göremiyorum inşallah böyle devam eder😅
Hed1203 Vücudunuza bağlı çatlamaya meyilli ise çatlıyor. Kullanmadığım şey kalmadı doğal yağlar jeller kremler. Yine de çatladım. Sadece çok geç çatladı 30.haftayı bitirmiştim, bir de çok büyümedi. Belki önlem aldığım içindir
Sun10 Kızlar ben 12.haftamda zeytinyağı 14te de lierac kullanmaya başladım çok mu erken lierac için bi arkadaşım cok erken sürmeyi önermiyo bazıları demişti ?
Sedax123 oglusununannesii 31+ 3. Haftadayım 3 gün önce popomda çizgiler gördüm kırmızı kırmızı daha yeni olmuş. Lierac kullanıyorum ama düzenli kullanmadım üşendim. İnşallah doğumdan sonra geçer 🤦🏼♀️🧸
Siem24 oglusununannesii ilk gebeliğimde lierac kullandım orta taraf sıfır çatlak ama hafif yanlarımda oluştu çatlaklar bu gebeliğimde Bio Oil aldım onu kullanıyorum bakalım sonuç ne olacak