Sibell88 tabi aynı yerde verilmesi daha sağlıklı olurdu. Benim evdeki testler de negatifti. Sizin pozitifse yine bi şansınız vardır belki. Ben de kimyasaldan sonra araştırdım, acaba olmama sebebi olduğum biontech aşıları olabilir mi diye. Çünkü kızıma hemen hamile kalmıştım, ikinci olmayınca acaba dedim. Aksine kadınlar hep biontech sonrası hamile kaldım diye paylaşımlar yapmışlar. Tesadüftür belki bilemem şimdi burdan linç yemeyim bu yüzden 😊 ama ben bunu görünce, süresi de geldiği için yine oldum aşımı, 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. 4+6 da kese gözüktü hiç kan tahlili bile istemedi doktor. Çok şükür şu an 13+6 yız. Dualarım isteyen herkese🙏 ama düşüncenizden çocuk sahibi olmayı çıkarın, beklemediğiniz zaman şansınız daha çok oluyor.