Sibell88 canını sıkma canım , kimyasallardan snra oluşan bebek daha sağlıklı oluyormus doktorum dedi . 10 aydır düşünüyorduk 2 tane kimyasal oldu , gen testi verdim heterozigot çıktı biri , yani pıhtılaşmaya meyil var dedi doktor , şimdi gebeyim 7+3 reyiz , 6+0 da gitmiştim kalp atışı yoktu , yarın tekrar gideceğiz inşallah bakalim evvela her şeyin hayırlısı olsun , eli ayağı düzgün olsun sağlıklı olsun önemli olan o .. güçlü olmak zorundayız . İçini ferah tut vakti saati gelince gelecektir Allah’ın da izniyle …