Ekozge Ozlemyusuf Allah Allah bende tam 32 haftada gittim 35 te gel dedi , ne doğumu istediğimi sordu sezeryan dedim ,anestezi ile görüştüreyim falan dedi nst ye ilk defa o zaman gireceğim .Şikayetin falan mı var ?