Tugce96kk Ekozge Ayşegül hanıma gıdıyorum çok memnunum dıger doktorlar aşırı dolu bı türlü boş bulamadım hep aksadı gıdıyorum çok güzel ılgılenıyor ve benim 4 doktor degıştırmem tavsiye ederim
Ekozge Tugce96kk hımm bende Süleyman beydeyim sıra alamadığımda genelde sabah 8 de gidiyorum ve ilk ya da ikinci giriyorum kimse olmuyor , kaç haftalıksınız
Tugce96kk Ekozge ılk zamanlar bende ona gıttım sonradan hıc sıra bulamadım hep kalabalık hep sıra yok 35 haftalığım bugün nst falan oldum
Ekozge Tugce96kk Tugce96kk peki 35 haftadan sonra ne kadar sürede bir çağırıyor sizi de ,Allah kurtarsın bu arada
Ozlemyusuf Ekozge 33 haftaligim bugün gittim Süleyman aslana onun takiplisiyim zaten bana her hafta gel dedi bir hafta nst bir hafta muayene dedi 🤦
Ekozge Tugce96kk çok teşekkür ediyorum ,iyi bari ya ekstra ücret vermeyiz 10 gün sonra gidince bazıları iki haftada bir çağırıyor 4 gün için muayene ödetiyor , yani öncelik sağlık göz önüne alıp gidiyoruz ama insan acıyor böyle de olunca
Tugce96kk Ozlemyusuf sana neden ole demış erken değil mı henüz ben 35 oldum 10 gün sonra çağırdı mesela tekrar
Ekozge Ozlemyusuf Allah Allah bende tam 32 haftada gittim 35 te gel dedi , ne doğumu istediğimi sordu sezeryan dedim ,anestezi ile görüştüreyim falan dedi nst ye ilk defa o zaman gireceğim .Şikayetin falan mı var ?
Tugce96kk Denizlorin tam hatırlamıyorum ama 300-350 cıvarıydı sanırım muayene ıle bırlıkte 700 falan odedık diye hatırlıyorum