Meltemtml Alışveriş nasıl gidiyor kızlar doğum Şubat ta görünüyor ama sanki daha erken gelicek oğlum ve ben çorap bile almadım
TeoMom Meltemtml Ben 29+5 te başladım alışverişe hiç endişe etmeyin yapılıyor 32+1 olduk az bir eksiğim var yavaş yavaş kıyafetleri yıkama ütüleme safhasına geçtim ama doğuma yetişir herhalde
Mucizem1207 Meltemtml ben martta doğuracam nerdeyse bitti sayılır indirimden aldım hep erken geç demedim indirimleri değerlendirip aldım büyük eşyaları bide bakım ürünleri kaldı sadece günden güne zam fiyat artışı toplu almak çok zor gelirdi
Bebekcayiroglununannesi Meltemtml bende 22+5 im bizde odasını yaptık dolap yatak falan iyi ki yapmışız fiyatları çok artıyor çünkü ve bi kaç kıyafet aldım onlarıda yıkayıp ütüleyip dolaba kaldırıyorum ki hepsini bi kerede yapmak hem yorucu hemde 1 hafta sürüyor:) aldıkça yapıyorum ki son zamana bırakmak istemediğimden :)
Meltemtml Aylin355 ne alcamı da bilmiyorum ki kış bebeği olucak ne kadar tulum alt üst takım alınır bilmiyorum
Sisife Ben de 25. Haftadatıö ve ikiz gebeyim, erken gelme ihtimalleri de var yani😄 ama hala beşik dışında hiçbir şey almadık. Kasım’da yapıcaz alışverişi
Tunahan_rumeysa16 Sağlık olsun yeter gerisi hallolur. Bazi şeyler dogduktan sonra bile alınabilir çook çabuk büyüyorlar ilk aylar bende 27+5 im çoğu kıyafeti ablam verdi ufak tefek aldim coraptir zibindir
Mucizem1207 Meltemtml gerçekten herşey çok pahalı Allah yardımcımız olsun parça parça oldukça almak en mantıklısı
Aylin355 Meltemtml Göz kararı alıyorum ben şuan 3 tane tulum aldım 2 kundak havlu bi 5li takım vs beğendiklerimi alıyorum internetten, 30dan sonra alışverişe çıkıp alıcam listeyle
Gulsahcicek Meltemtml indirimleri takip edin vaktiniz var nasılsa ama kaba eşyaları alın bence her geçen gun üstüne fiyat ekleniyor beşik bebek arabası dolap gibi.. ebebekten indirimleri takip edin alabilirsiniz yavaş yavaş yeter ki paranız hazır olsun 1 günde bile gidip alınabilir
Meltemtml Gulsahcicek maddiyat sıkıntımız var şuan o yüzden alamadık bu ay düzelicek inşallah alırız diye düşünüyorum zaten oda yapmıcam beşik bebek arabası alıcam
adennlilith1 Meltemtml 25 haftalığız alışveriş yaptık kıyafet pusetli bebek arabası beşik felan aldık ama daha çok eksik var
adennlilith1 Meltemtml valla bende bilmiyordum aldık ama mağazadaki kadına sora sora hala düşünüyorum az mı çok mu eksik mi