gozgozanne Kızlar merhabalar doğumdan önce SGK li olarak özel sektörde çalışıyordum 35 haftaya kadar çalıştım. Raporum dün itibari ile bitti para ne zaman yatacak yatınca haber veriliyor mu? Bir yere başvurmamiz gerekiyor mu bilenler yazabilir mi
Duygumut gozgozanne Merhaba yatarsa kaç para yattığını yazar mısınız? Güncel tutarı bende merak ediyorum Nisanda nasipse doğumum. Birde o aldığın maaşa göre değişiyor mu acaba yoksa herkese standart mı?
gozgozanne 1prensannesiiii yeni mi aldiniz bı de güncel ne kadar yatmıştı ? Bir yere başvuru yapmış mıydın canım
1prensannesiiii gozgozanne hayır oğlum 2 buçuk yaşında 9 bin almıştım şimdi muhtemelen size daha fazla yatar ve hiçbir yere başvuru yapmadım sgk otomatik olarak kayıtlı banka hesabına gönderiyor
gozgozanne Alptkn1 hayır bu özel sektörde çalışanlar alabiliyor. Memurlar zaten normal maaaini alıyor doğum izninde de olsa
Asyaninannesi58 Alptkn1 Duygumut Devlet memuru maaşını almaya devam ettiği için ekstra bi doğum parası almaz. Özel sektörde çalışanlar maaş almadıklarından toplu alıyorlar parayı
gozgozanne Duygumut canım ben asgari ucretlee çalışıyordum ona göre yatacak. Ama maaşın daha fazla ise daha çok yatıyor
Eylulmom_ gozgozanne canım 35 hafta izne çıktığına dair doktorundan rapor alman gerekiyordu ve o raporu şirkete verip onlar da muhasebeye bildirmesi gerekiyor daha sonra da paran 2 ye bölünerek yarısı doğum yaptıktan hemen sonra yarısı geri kalan iznin bitince yatması gerekiyor du mesela daha net söylicek olursam ben 32 haftamda rapor aldım muhasebe me verdim bebeğim doğunca 6 bin yatırdılar sonra 2 ay daha iznim vardı o izin süresi de bitince 10.000 yatırdılar şuana kadar yatmış olması lazımdı paranın yani
gozgozanne Eylulmom_ canım rapor bildirdim ben vermiştim doğuka kadar olna kısmı aldımm raporum dün bitti şimdi o para ne zaman yatcaak peki senin ne zaman yatmıştı
Eylulmom_ gozgozanne o zaman geri kalan kısmı da 15 gün içinde filan yatar canım bana geri kalan kısmı izin biter bitmez yatmıyor bir 15 20 gün sonra yatıyor
gozgozanne Burcuuuuu canım 32. Haftaya kadar çalışman gerekiyor ve öncesinde de en az 90 gün sigortan olması lazım diye biliyorum ama tam iskurla girme şartını bilmiyorum
gozgozanne Eylulmom_ anladım canım teşekkür ederim sen yakın zamanda mi aldın? Toplam ne kadar almıştın