Purple Arkadaslr cok isim var ama ben degisik guzel bi isim koymak istyrum aklimda ishak bugra ve eymen var ama cok kiside duydum cevrmde bu isimleri sizin aklinzda erkk icn ne gibi isier var
tatlibekleyis Purple eymen çok fazla canım bi dönemin popüler ismiydi bende bi başlık açmıştım sağolsun arkadaşlar çok güzel isimler önerdiler ama eşim mirza istiyor yazmıştım beğenildi de galiba bizimde mirza olucak 40 günüm kaldı doğuma inşallah 😊
Purple tatlibekleyis ya bnim esimde hic bi isim onermedi koyalim diye kiz olsaydi asel diye dusunmustuk iste isim ariyoruz
detetedmom404 Erkeğe alışılmadık isim koyunca herkes bi değişik tepki veriyor özellikle büyükler o yüzden arel koymaktan vazgeçtik edis olacak Allah’ın izniyle
Mavisilegamzeli detetedmom404 Bizde de aynı durum var Bartu çok beğeniyorum herkes o ne beeee hiç duymadık diyorlar sinir oluyorum ama artık alışanlar var diyorlar Bartu koyacaksınız dimi alıştırdık milleti şimdi de kesin koysak mı diye karar veremiyoruz 😂
Purple detetedmom404 arel bende dusundum kizimiz olursada ilerde asel koyariz dediler csvredikler arel ne ya cok sacma falan dedi esimde yok koymam dedi
minikkelebegimmm Purple bizim bebisimiz kiz ama erkek olsaydi Kuzey dusunuyoduk hamile kalmadan oncede bugra hosumuza gidiyordu😊
detetedmom404 Purple aynen illa ki yanına bilindik bi isimle koymak gerekiyor o zaman da bi anlamı kalmıyor zaten