nursomyurek yagmur089 ben bir şey hissedemiyorum sadece gönlüm kızdan yana olması. Ama dün doktorum erkek dedi🥹❤️
yagmur089 nursomyurek hayirlsii olsun saglikli olsunlarda bekle bakalim kizda diyebilirler bazi doktrlar kordonu pipisi olarak goruyor ama bilmiyorum
yagmur089 Nursenamirann seninkide kiza benziyor canim hayirlisi olsun bakalim saglikli olsunlarda Masllah diyelim
yagmur089 denizarenmom bende kiz hissediyorum hepte ruyamda kiz bebekleri boyle tombul yanakli 😍hayirlisi olsun hakalim saglikla kucagina al
yagmur089 111222 degisebilirde canim simdi kordonu erkek piposi olarak goren doktrlarda var erkek denip kiz cikan var kiz denip erkek cikan var
Zeynepaydin20 yagmur089 hayırlısı olsun inşallah canım umarım sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🥰🥰
nursomyurek heyecanlianne0 sizler böyle dedikçe heyecanlanıyorum ve bir an önce detaylı ultrasona girmek istiyorum 😂
yagmur089 Aysehsdmr inşallah degismez bnada oglumda ilkin kiza benziyor ama tam belli degil dedi oteki hafta gel bakalim demisti oteki hafta gostermedi baya gostermedi 21 haftalikken gosterdi oglan olcagini
Aysehsdmr Zeynepaydin20 merhaba size kesin mi kız ddi bende 12 haftaligim bugün doktorum kız tahmininde bulundu🤗
Aysehsdmr yagmur089 yaa öyle mi benimde bir oğlum var birde kızımız olsun istiyoruz hayırlısı sağlıklısı olsun 🤗