Eren_umay2 Meltemms Aynen canm taramalarım temiz çıktı inşallah gelip geçicidir Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ❤
Eren_umay2 Sedaisgorenn bende bugün gidecem bakalım eko çekicek anne karnında inşallah bi sıkıntı çıkmaz sonucu buraya yazacam muhakak ki Allah hepinizden razı olsun ❤
Eren_umay2 Sedaisgorenn merhabalar bugün gittik doktor ekoya gerek duymadı direk ultrasondan baktı çok sağlıklı bebek sadece çok küçük bir parıltı var dedi. Beyninde de hiç bişey yokmuş gayet temiz dedi . Ama istersen amniyon sıvısı alalım ama gerek duymadım falan dedi işte bende aldırmadım . Sadece bir parıltı 🥰
minik_koala_ve_annesi Eren_umay2 benim bebegimde de cikti doktor kayda deger birsey degil o gecer dedi 30.hafta da gecmisti suanda gayet iyi cok sukur dogdu
Eren_umay2 minik_koala_ve_annesi özelde ki doktor ve devlette ki doktorumda söyledi korkmana gerek yok diye ama acaba damarlar mi ters ki diye ankaraya yönlendirdiler ankarada bugün bakıldı beyninde de hiçbir şey çıkmadı doktor beyninde bişey görseydim tehlike arz ederdi dedi sadece ufak bir parıltıymış sıvı aldırmak istersen aldır ama ben gerekli görmüyorum deyince bende aldırmadım zaten Rabbim sağlık versin yinede 🥰😊
minik_koala_ve_annesi Eren_umay2 rabbime siginmak en iyisi canim cok goz yasi doktum hamile olunca insan iyi bisey mi kotu biseymi dusunemiyor tek korkusu bebege bir sey olur mu korkusu oluyor sonra kafama takmadim ama doktora gittikce soruyor ultrasonda baktiriyordum 30.haftada tamamen gecmisti
Eren_umay2 Miraykusunannesi bugün gittim bende canm tek başına dediğin gibi sadece parlaklık beyninde de hiçbir bulguya rastlamadı doktor beyninde de olursa sıkıntıymış dokotorun dediğine göre
Eren_umay2 minik_koala_ve_annesi Geçer inşAllah bizimkide dediğiniz gibi Rabbime sığınmak en güzeli iyikide sıvı aldırmamışım o da çok tehlikeliymiş sanırım
Syd53 minik_koala_ve_annesi kadın doğum doktoru da fark edebiliyor di mi bu durumu peritonologa ya da radyolojiye gitmeye yok
ada22 Eren_umay2 çok geçmiş olsun, Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Doktorlar önemli bir şey değil dedi. Fatal eko da çektirdik, aynı şeyi hocamız da dedi. İçin ferah olsun. Yanında başka anomali olunca daha detaylı inceliyorlar.
Eren_umay2 ada22 Yorumlariniz cok güzel gerçekten dün Ankarada etlik şehir hastanesine gittim doktor ekoya gerek yok dedi kendisi baktı beyninde bi sorun yok gayet sağlıklı bir bebek dedi . Sadece ufak bir parıltıymış dediğiniz gibi yanında sorun yaratacak bişey yokmuş . Çok emin olmak istersen sıvı alabiliriz ama ben gerek görmüyorum dedi doktor . Zaten istemedim bende 😊
Eren_umay2 Sedaisgorenn Çok teşekkür ederim Allah razı olsun sizlerden içim ferah şükürler olsun ki 😌
Sedaisgorenn Eren_umay2 dualarınıza oğlumu da ekleyin geçsin kalbinde ki parlaklık sağlıkla inşallah🌸🙏🏼🤍
minik_koala_ve_annesi Eren_umay2 yani dusuge sebep olabiliyormus canim cok iyi doktorun yapmasi lazim sivi alma islemini
ada22 Eren_umay2 20. Haftada detaylı ultrasonda görüldü, sonra perinatoloji uznanına da gittik. O da içimizi rahatlattı. 25. Haftada fatal eko çektirdik, ekstra bir işlem ama yaptırdığımız için memnunum.
Eren_umay2 Sedaisgorenn Rabbim birbirlerimize ettiğimiz dualarımızı kabul etsin inşallah bütün bebekler sağ salim sağlıklı şekilde doğmayı nasip etsin❤
Eren_umay2 ada22 perinatoloji uzmanı gerek yok fetal ekoya dedi yaptırmadı etlik şehir hastanesine gittik bizde 22 .Haftamda öğrendim çok ufak bir parıltıymış geçer inşallah 🙏
Eren_umay2 minik_koala_ve_annesi bişey sorabilir miyim acaba hani şimdi başka hiçbir yerinde bir bulguya rastlamadılar sadece tek başına bir parıltı ileriki zamanda başka bişeye rastlanmaz değil mi 😣