Merhaba anneler bugünn detaylı ultrason yaptırdık bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söyledi doktor yarın eko çekilecek korkulacak bişeyin olmadığını söyledi ama yinede annelik işte içim içimi kemiriyor resmen bu şekilde başına böyle bişey gelenler oldu mu nasıl bir yol izlendi doğumdan sonra geçti mi ya da ekoda normal mi çıktı 🥺