Gamzelinko son 2 hafta kilo söylemediler devlette doğum başlayınca acilden giriş yaptığımda da muayene etti doktor ama 4 kilonun üstü bebek falan demedi doğunca öğrendim ben özelde olsam muhakkak sezeryana alırlardı zaten devlette her türlü normal doğurtuyorlar anca ölüm olacağını anlayacaklarki sezeryana alsınlar