Gamzelinko bende bilmiyordum ama meğer tüm doğumlarda öyleymiş bi bacaktan yapılıyor iğne bide tam bebeğin kafasi görüldüğünde o bölgeye uyuşturucu iğne yapılıyormuş kesi atıldığında da hissetmiyorsun o sadece benim çok rahat olmuştu dikiş atarlarken zorlandım bidaha iğne yaptılar