Momsy410 kesinlikle çok haklısınız tabiki insan bırakmakta zorluk çekebilir zorlanabilir ama burada bazı insanlar sanki bırakmasınlar diye gaz veriyorlar. Ben içtim bir şey olmadı, şu komşum içti hiçbir şey olmadı… şükür bir şey olmamış tabi ama olmayacağı anlamına gelmiyor. Ben de içiyordum öğrenene kadar ve aynı zamanda anksiyetem var antidepresan kullanıyordum aynı anda hem sigara hem antidepresan ilacımı bıraktım nasıl bir buhran geçirdiğimi düşünebiliyor musunuz? Hala çok zorlanıyorum ama bebeğime içtiğimde vereceğim zararı düşününce “sen sabredebilirsin bebeğin için dayanabilirsin” diyorum. Belki yaşadığım stres daha zararlıdır bilemem ama eğer mümkünse bırakmak en güzeli. Bırakamıyorsanız da kesinlikle kınamıyorum ne kadar zor olduğunu biliyorum Allah yardımcısı olsun bu durumda olan herkesin