_belinda 6 aylık doğdu bebeğim daha 11 gün önce, korkularım vardı benimde. Ani gelişen bir doğum oldu. Ameliyathane süreci tamamen çok farklı, hiç tanımadığınız insanlar sizi sakinleştiriyo iyi hissetmeniz için uğraşıyolar. İğne vs hiç acıtmıyo canınızı, belki o stresten biraz hissedersiniz acısını. Sonrasında zaten bişey hissetmiyosunuz. Sonda takıldığını hissetmedim ben ameliyathanede takıldı ve uyuşturulmuştum.Ben travma yaşamamak için uyutulmayı tercih ettim. Çıktıktan sonra bikaç saat ağrınız oluyo ama zaten ağrı kesici yapıyolar size . Hareket konusunda da kendinize güvenin, ben asla kendime güvenmiyodum yerimden kalkamam falan diye ama annemin desteğiyle kendime güvendim ve 3.gün dimdik kalkabildim ayağa. Yatıp kalkarken biraz zorlanırsınız ama en fazla 4-5 gün sürer oda sonrasında herşey normale dönüyor. İçini ferah tut, bol bol dua et 🙏🏻