berosunannesii Şİmdi söyleyeceklerimle sizi etkilemek istemem ama benim acı eşiğim düşük o yüzden ben biraz zorlandım.Doğumumu devlet hastanesinde oldum devlet hastanesinde olduğum içinde sondayı ne yazıkki uyuşturmadan odada taktılar.Özel hastanelerde durum böyle değil ameliyat öncesi uyuştuktan sonra takıyorlar.Eğer özel hastanede gerçekleşecekse doğumunuz genelde nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama spinalde korkmanıza gerek yok sondayı hissetmezsiniz bile çünkü uyuşuyorsunuz.Bana gelince, sondayı takılırken canım 5 6 saniyelik ve devamında yanma hissi oldu çünkü enfeksiyonum varmış..Enfeksiyonunuz varsa ve uyuşturulmazsanız ‘yanma’ olarak acı hissederseniz.Aşırı yüksek bi acı değil ama yanma diyebilirim acısına…Genel anesteziye gelincede ben spinal istiyordum fakat aşırı korktuğum ve titrediğim için geneli uygun gördüler..Anestezi iğnesini hiç hissetmedim damar yolundan vurduğu için…Vurduğu anda uyudum ameliyata dair sadece adımı seslenmeleri uyandırmaları var hafızamda..Uyanmak biraz zor oldu evet ama aşırı zor değildi..Çıkışta ağrım oldu evet hemde fazlasıyla ama nasıl bir ağrı derseniz regl ağrısının çok yüksek şiddetlisi diyebilirim..O ağrıyada 1 saat kadar çekiyorsunuz ağrı kesici yapıyorlar..Buraya kadar herşey kolay aslında benim için en zoru odaya aldıklarındaki karnıma baskıları olmuştu…Çok fazla canım orada yandı..Pis kanı içimden alıyorlardı..Ayağa kalkışım çok zor olmadı bugün 6.günüm 3.günümde toparlanmaya başlamıştım şimdi rahat rahat yürüyebiliyorum..İşin açığı sezeryande normalde kendi bünyesinde zor..Ama ben yapabildiysem herkes doğurur gibime geliyor..Size acı yok diyemem var ama eğer yapınız dirençliyse çabuk toparlarsınız..Allah kurtarsın 🙏🏼