Esen canım hemen takılır takarken gerçek söylüyorum hiç acımıyor bence al eşim ben hastanedeyken koşa koşa gitti aldı. Onu takınca iki büklüm değilde dimdik yürüyorsun ve karnın asağı düşecekmiş gibi bir his olmuyor. Ama korse takmazsan karnın asaya düşecek gibi ağırlık hissediyorsun ve korse karnı sıktığı icin alttan kanama daha rahat ilerliyor ve o senin sislerini indiriyor rahatlıyorsun 🤚🏻