E bebekten aldım ilk, kuması yumusak evet ama bedenleri asla tutmuyor, aynı bedendrn sıyah ve beyaz aldım ıkısının de kalıbı farklı farklı, arka kısmı yukarı cıkıyor, içindeki ped koyma kısmı rahatsız ediyor.Bir kenara koydum öylece.
Suwenden aldım hem emzırme sutyenı hem de emzırme atletı ıkısı de cok rahat ve kullanıslılar. Dantelli modeli de var hem emzirme sutyeni hem de seksi duruyor.Fiyat bırazcık yuksek ama kalitesi mükemmel Onlara bakabılırsınız