qzm2022 Kızlar Nasipse Doğuma az kaldı Alıp da memnun kaldiğınız Lohusa külodu, emzirme sütyeni, veya emzirme atleti aldığınız siteleri söyler misiniz veya link atar misınız ? Sizce emzirme atleti mi kullanışlı olur emzirme sütyeni mi ?🌸🙏
1995_ qzm2022 canım ben e bebekten baby mall markasının emzirme atletiyle sutyenini kullanmıştım ilkinde cok memnundum yine aynı markadan aldım
minikturtam1 qzm2022 for you moda uygulamasından indirimle almistim. Çok beyendim. Tavsiye ederim. Sepettede indirim var baya uyguna geliyor..
Bortubocek qzm2022 2 yıl emzirme sudyen ve atleti şahinler markaninkini kullandim cok mmenun kaldim..yuksek belli 3 4 tane kulot alin derim
Glsm_94 qzm2022 İkiside çok gerekli ama atlet kısa giriyoruz yazında sade olarak daha kullanışlı lohusa kilotları gereksiz bence zaten karnınız bikac gune iniyor sisi ve olmuyorlar
Tubacngl 1995_ Bsrkdr Erbe Kızlar bende e bebekten aldım arkası yukarıya doğru kalkıyor bir kopçası hemen açılıyo büyük olduğu için mi acaba 34. Haftadayım yeni takmaya başladım doğumdan sonra mı taksam ya da sizce kalıpları nasıl 😊
Yarenkarahan Canım ben civildeki emzirme südyenini aldım henüz kullanmadım ama güzel ve kullanışlı görünüyor. Depend emici külot var hamiş annelerimizin tavsiyesi ile aldım kalın ve güzel kullanışlı 🥰
Bsrkdr E bebek in emzirme sütyenini kullaniyorum çok memnunum hamile külodu olarakta yüksek belli yine ayni marka tavsiye ederim
Beyza-M Suwenden indirimdeyken almıştım külot ve aşırı güzeller yumuşacık indirim varsa kesinlikle oneririm
Erbe Tubacngl ben çok memnunum hiç problem yaşamadım normalde dolgulu 85 kullanırdım hamileyken 90 boş hem penye hem cuplu aldim birini dışarda birini evde kullanıyorum hiç problem yaşamadım
Bsrkdr Tubacngl ben dogumdan once aldigimda dar olmustu dogumdan sonra tam oturdu bence sonra takmaya basla
Hestiaa Tubacngl ben de aldım ıkı renk ıkısınden de memnun kalmadım aynı sorunları yasadım. Suwenden aldım asla böyle bır sorun yasamadım ve gayet guzel toparlıyor şık duruyor
1prensannesi__ qzm2022 Canım for you moda uygulamasının indir istersen ordan bakmanı tavsiye ederim gerçekten çok kaliteli malları ben çok memnun kaldım emzirme sütyeni aldım 3 lü olarak 2 li olarak ta var hem çok rahat hemde kumaşı filan çok kaliteli 3 lü olarak kargoyla birlikte 64₺ liraya aldım sitede var ama uygulamayı indirip aldığın zaman ayriyetten sepette 20₺ lira indirim veriyor😊