Maviss35 Kızlarr sonunda bende yazıyorum asla doğuramicam diyen ben😅 2 gün önce doktora gittim kontrolüm vardı her şey normaldi sonra eşimin yengesine gittim oturmaya bi ıslaklık hissettim koştum tuvalete bi baktım kan ama ped doldurcak şekilde. Bi korktum tabi hemen hastaneye gittik benimkini ariyom ariyom kapalı teli😅 neyse hastaneye vardım doktorum ordaydı zaten daha mesai saati devamdı sonra açıklığma baktı 2 cm di ama nst de öyle şiddetli sancılarım yoktu. Yatış verdi bende yatmadım tabi ev yakın diye evde sancımı çekerim dedim. 2 saat geçti gene kanamam oldu gene gittim 5 cm olmuştu hemen yatış dediler sancım yok biraz eşimle gezelim bi saate gelelim dedik. Harbidende geziyorduk 😅 sonra bi saat sonra hastaneye geldim 6 cm dedi 😅 epidural için geç kalmışım meğer. Saat 11 de yatışım yapıldı gece. Sabah 6 da suyumu patlattılar sancımın gelmesi için başladı kızlar tabii kolay değil ama allah yardım ediyor gerçektende ben çok ağladım sezeryana alın dayanamiyom diye saat 10 buçukta doktorum geldi bi baktı açıklığım 10 cm olmuştu hemen çatala aldı beni iki ıkınmayla doğurdum vallah 🙈 sakın normal doğumdan korkmayın allah bizimle oluyor gerçekten de şimdi hastanedeyiz sabah doğurdum ama akşama eve gitcem 😅 uzun olduysa hakkınızı helal edin🙏
Hafizeipek Maviss35 ya ne güzel 💙💙💙 ben çok korkuyorum normal doğumdan uykularim kaçıyor gece titreyerek ağlıyorum sezeryan istiyorum diye 🙄 sağlıkla büyüsün bebişin canım 🍼💙
Sakaryali54 Maviss35 masallah gozunuz aydin.bn normal dusunemiyorm zaten riskim de var ama sezeryanda urkutucu tabi cok da panik yapan biriym ins bizmde kolay gecer
mrvis05 Maviss35 Maviss35 bende cok korkuyorum 35+6dayim bu ara surekli ruyalarima kadar giriyor geceleri bile ugrasiyorum insallah sizinki gibi benimde kolay olar 🤗
Tirtisin-annesi Maviss35 ne güzel yaa gezmeler falan rabbim banada boyle açılma süreci yaşatır inşallah:)
Maviss35 Hafizeipek valla canım en güzeli normalmiş sonra helallik istedim kahrettiğim herkesten Çünkü çok uğraştılar benle çok mızmızlandım sonra da hepsine teşekkür ettim sezeryan olmama izin vermedikleri için😅
Maviss35 mrvis05 inşaAllah canım benim bol bol dua et o an kendine ben gerçekten buna inandım rabbim yanımda olmasaydı asla yapamazdım 🤷♀️
Maviss35 Tirtisin-annesi amin inşaAllah. Herkes diyor bizim 5 ken yerimizde duramiyoduk 😅 benim 6-7 olmuştu geziyordum
babyboy1 Ayyyy inanmıyorum ya sonunda geldi miniğiniz ☺️ Gözünüz aydın olsun canım ❤️ Hadi darısı bize olsun inşAllah biz bekliyoruz halen 38+5 😬
BraAkayBulut Maviss35 ay maşallah canımmm hayırlı olsun çok güzel bir doğum olmuş darısı başıma hayırlısıyla ♥️♥️ Kaç kilo doğdu bebişin
Dua Maviss35 kız maşallah valla gözün aydın çok sevindim☺️ Allah’ım analı babalı büyütsün inşallah darısı bize çatı matı derken doğurdun geldin helal sana koca yürekli kadın 😂
babyboy1 BirglKaytanSolmaz evett hadi bakalım hangi minik önce davranacak 😍 ama keyifleri yerinde gelmeye niyetleri yok bunların bence 😬
Maviss35 BirglKaytanSolmaz aynen canım aynıydık valla birden geliyorlar hiç beklenmedik anda dikkat et 😅