Silaali16 Hic kafana takma ben neler yaşadım Valla 2 li taramada trisomy 18 21 diye bi değerim cok yüksek cikmisti bana zeka geriliği down sendromu yarik damak yarik dudak olabilir dediler. Ambiyosentez önerildi. Yaptirmadim tabii . Sonra detaylıya girdim. Burdaki doktorda görüntüsü normal ama kesin bisey diyemem felan dedi aldırmak isterseniz şu kadar yasal süreniz kaldı dedi. İstemiyorum dedim çıktım gittim. Ama tabi bütün hamileligimi düşünerek geçirdim. Çok şükür sağlıklı doğum yaptım. Oğlum 2.5 yaşında şuan 😊 bol bol Dua edin gerçekten Rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin insAllah🤲