havvaana sonuçlarımız çıktı güya ona göre herhangi kromozom sıkıntısı yok 46 olarak gelmiş ama o zaman benim plasentadaki kistik yapılar ne ve bebeğe zarar vercek mi😣 doktor dedi ki muhtemelen ikiz bebek olmaya çalışmış ama bir bebek normal gelişmişken diğeri oluşamamış ve onun hücreleri plasentaya yapışmış çünkü plasentan ikiz plasentası gibi büyük 😕 bu durumda ben Allah nasip eder doğuma kadar sağ salim gidersem o güne kadar sürekli doktor kontrolleri altında olcam 2hafta sonra tekrar gel dedi dualarınızı eksik etmeyin de hayırlısı ile yaşamaya devam edelim😢