naremm merhaba bisey sorucsm bundan 3 gün önce ayrıntılı ultrasonda mega sisterna magna teşhisi koyuldu bebeğime sizde de böyle bi durum var mıydı yarın perinatologa gideceğim ama içim çok rahatsız internette okuduğum kadarıyla trizomi 18 ile görüldüğü yazıyordu ama bebeğimin hiçbir organında bi sorun olmadığını söylediler birde tarama testlerinde hiçbir sorun çıkmadı ama buna rağmen sisterna magna 11.7 mm çıktı bilginiz varmi acaba