Mervee64 Ayse_dnmz anldm bende 34 e giriyorum nsip olursa merk edyorm kimi diyor 1hfata önceden alınıyor gbi ne şekilde aliniyo merk edyorm
Mervee64 Ssyma sezeryanda âliniyorsa acaba bebek çıkınca kesilen yerden rahime ulasilirmi yoksa alttan mi alınıyor süreç nasıl ki
Ayse_dnmz Mervee64 eğer sezeryan olucaksa aynı gun sanırım ama eğer normal doğum ise bir hafta önce de alabiliyorlar
Yesim_H Ssyma bende ikizlerime gebeyim 34 haftalık oldum. Serklaj nedir? Uzun kısa olayı nasıl anlaşılıyor hiç bilmiyorum bunları 😞. Siz kaçıncı haftadasınız?
Ssyma Yesim_H rahim ağzına atılan dikiş erken doğumu engelleyebilmek için alınan önlem diyelim ben daha 13.haftamdayım