Ssyma bn serkaljli 32. Haftada doğum yaptım çok şükür bebeğim şimdi 5 aylık zor ama Elhamdülillah rabbim sabrını veriyor çok yavas yürü oturup kalkarken çok çok yavaş hakaret et tuvalette ayiptir söylemesi asla ikinma , mümkünse hep yat zaten benim durumum el vermediği için yani evde iki tane kaynanam varda oturtmadiklari için kanamali falan zorlu geçti o yüzden 32 de doğum yaptım ama dediğim gibi dinlenemedm aman sen ihmal etme