Mskk ilknurcetinn-01 31+5 kaburga ağrım nefes darlıgım sırt ağrım daha da ağırlasıyorum günler geçtikçe daha bebeğimin çamaşırlarını bile yıkamadım ev işlerinden sıra gelmiyor 🤦🏼♀️
HeyMommy 32+2 haftalığız. Ağrılar sancılar mide yanmaları nefes darlıkları hat safhada. Duygu geçişlerini saymıyorum bile 🙄🥲
HeyMommy ilknurcetinn-01 Magnezyumu ihmal etme. Doktor bana istiyosan vitaminlerine ara verebilirsin dedi içmekten bıktığımı ve midemi yaktığını söylemiştim. Kalsiyumu iki üç günde bi içiyorum magnezyumu bırakmadım
Umayaden gizemkarla bende canım maşallah diyelim kendi kendimizi nazar etmeyelim normal de çok sıkıntı çeken oluyor bu aylarda 😅😍
cd2808 egeninincisii ben de 30+2 deyim karın sertleşmesine yalancı sancı mi demeliyoz bilmiyorum ama özellikle ayağa kalkınca karnım çok sertlesiyo sizin de öyle mi? Gerçi benim erken doğum riski var sürekli yatıyorum da…..
HeyMommy 2626 Normal istiyorum ben ama tabi özeller en ufak şeyde sezeryana alıyolar hemen. Daha doğum şekli belli değil. Korku derken aslında korkmuyorum ama değişik duygular hissediyorum. Durup dururken ağlıyorum ağlarken gülüyorum doğum anı aklıma geliyo falan 😂
HeyMommy 2626 Birde dün belimden kasıklarıma bi sancı girdi. Normalde kasıklarıma girerdi hep karnım taş gibi olurdu ikisi aynı anda olmazdı. Aha dedim asıl yalancı sancı bu galiba Nefesimi kesti bi ann 😂 düzenli olmadığı için korkmadım sadece leke varmı siye sürekli lavaboya gittim. Bi süre sonra geçti 🤷🏻♀️
ilknurcetinn-01 girl_boy_annesi bizde 31+1 deyiz geceleri kramplar burunda tıkanıklık oluyor bide maşallah sürekli hareketli 🤣
ilknurcetinn-01 C-papatyam nst ye daha girmedim ben doktorum birsey söylemedi perşembe günü gidicem inşallah bakalım ne dicek
Ebru-EY 33+2 deyim. Resmen kalça kemiklerim ağrıyor. Yorucu. Bunaltıcı ve aşırı sıkıcı. Allahım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin. Gerçekten hamilelik beni tüketti. Bitmeli artık
minikoglummm ilknurcetinn-01 son zamanlar falan değil bence canım 30dan sonrası geçmiyor ağrılar artıyor zaman duruyor sanki :/
girl_boy_annesi ilknurcetinn-01 bu son rahat hareketli zamanları 35. Haftadan sonra hareketleri kısıtlanıyor 😅
Melkee ilknurcetinn-01 30+5 im ama fenayım bel ağrım alt karın kasık ağrım ve bebeğim çok hareketli hiç durmuyor hicc
ilknurcetinn-01 Doga12345 bir fikrim yok ama bende temizlik yapmıştım benimde kasık ağrılarım oldu 4 gün dinlendim hicbirsey yapmadım anca o şekilde geçti. Kendini fazla yorma bide bebek büyüyor ya o baskı yapıyor bence
Ays8 Doga12345 Bir süre sabit oturunca kaşık ve alt kısımda çok ağırlaşma oluyor bende de, yürüyemiyorum bile. Ama 5 dk sürmüyor, dediginiz gibi hareketli hale gelince, yürüyünce geçiyor hemen Sebebi ne acaba