umena benim ilk gebeligimde kizim da arkamdaydı. Erken hissettim kızımın hareketlerini. Kızımda basta aşağıda mıydı bilmiyorum doktorum bir sey söylememişti. 21. Haftamda ayrıntılı ultrasonda arkada olduğunu öğrenmiştim inanın araştırmamıştım bile..simdi ikinci gebeliğim ikili testimi perinotolok yapti o söyledi arkada ama asagida oldugunu çıkmazsa yukarı sezeryan olursun dedi. Ben yine önemsememiştim merak edip internete bakınca gereksiz strese girdim. Simdi daha rahatım. Kendi doktorumu aradim 20 ye kadar çıkabilir dedi. Burda 32 ye kadar cikar diyenler var… cuma gunu 16 haftalık olacağız kontrolüm var dua ediyorum Insallah guzel seyler duyarim🤰🏼