Merhaba kizlar. 23. Hafta detaylı ultrasonda plasentanın aşağı yerleşimli olduğunu söyledi doktor. Rahim ağzına değmiyor ama 2 cm uzaklıkta. Burada okuduğum kadarıyla bazı kişilerin ilerleyen zamanlarda yukarı çıkmış. Bunun için sürekli dinlendiniz mi normal yaşantınıza devam mi ettiniz? Doktorum herhangi bir şey demedi ama ben sanki sürekli yatarsam düzelir ayakta durursam aşağı inicek korkusu var. Bu konuda tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz