mevsimbuse Her gün sürekli bununla alakali post aciliyor. Gebelik diyabeti yasayan bir anne adayi olarak elimden geldigince tum postlara yazmaya calisiyorum ama yazmak istedigim onemli seyler var uzun olursa kusura bakmayin Seker yukleme testinde size verilen icecekteki seker miktari gunluk tukettigimizden daha az ve ben hic seker kullanmiyorum demeyin anneler pirinc bile etki ediyor diyabete. ve eger gebelik diyabeti varsa ogrenmenin baska yolu ne yazikki yok. seker yuklemesi bebegimize yada.bize zarar vermez ama gebelik diyabeti (allah korusun) bebek olumlerine bile sebep olabiliyor Sorulariniz olursa elimden geldigince cevap vermeye calisirim 🙂
Misra_123 mevsimbuse çevreden çocuk şeker hastası olur yükleme yaptırma diyenler oldu doğruluğu var mı
Muhammedamine mevsimbuse bugün 75 mg şeker yükleme testim yapıldı benimde 27+4 haftalık hamileyim değerlerim şu şekilde Açlık : 84 60 dakika : 165 120 dakika : 128 Doktora gösterme fırsatım olmadı çünkü randevum yok referans sınırları içinde değerler ama diyet gerekir mi yinede bilemedim labararuarda kesinlikle yorumlanmıyor bilirsiniz 🤷♀️ Bu arada sizede geçmiş olsun sağlıkla gelsin yavrularımız
Mavi20 mevsimbuse aynen öyle ama bu konuyu öcü gibi görenler var. Kortizon tedavisi sonrası hamile kaldım ve yükleme yapılmadan daha diyabetli sayıldım. Yapılmadı için her hafta açlık tokluk kan verdim bi umut belki yapılır diye ama nafile. Aşı ve şeker yüklemesi maalesef 2 gruba ayrılmış durumda 🤦♀️
mevsimbuse Misra_123 tabii ki hayir 2 baklava dilimine esit seker yuklemesi hamileligimizde hic tatli yemiyomuyuz 🙂 eger diyabet varsa ve onlem alinmazsa bebek seker hastasi olarak doguyor
TubaAdgzelzaslan Misra_123 canım şeker yüklemesinin hiçbir zarar yok doktorlar da dışardan duyduklarına kulak asmayın Zararlı olsa zaten biz tavsiye etmeyiz diyorlar ayrıca herşey allah vergisi benim kuzenimin hamilelikte hiç bir problemi yoktu ama bebeği bir yaşındayken bebeğinin şeker hastası olduğunu öğrendi ama hamilelikte yüklemenin hiç bir zararı yok. Ayrıca şeker hastasıysanız bunu öğreniyorsunuz ve bebeğinize zararı olmasın diye tedavi başlıyo birde öğrenmeyin şeker hastası çıksak ve bebeğimize zarar versek içimiz yanar herşey allahtan dediğim gibi sonradan bile olan birşey bu
Suzitosuzi Misra_123 😁 hiçbir alakası yok canım. Ben yaptırdım bir bardak kola İnan kat kat kat kat daha zararlı ya da hazır meyve suyu. Etki etmedi bile bana o kadar bak. Yalan dolan çoğu yazan.
mevsimbuse Muhammedamine 1 saat biraz yuksek diyet onerecektir doktorunuz tokluk 140 alti olmali benim 1. saat 200du sekerim 😂
Zeynp mevsimbuse banada 50 mg istedi Bebiş azıcık önde gidiyor kilo olarak gebelik şekerinden olabilir mutlaka yaptırmalısın dedi
mevsimbuse Zeynp benim bebegim 3 hafta onde gidiyordu tek sebep sekerdi kontrol altina alinca suyu da normale dondu telas yapmayin hic ☺
mevsimbuse Muhammedamine ben 50 mg yaptirmistim umarm 75 yapildigi icin oyledir benim baya yuksekti cunku
Zeynp mevsimbuse yok telaş yapmıyorum hiç inşallah şekerden değildir de böyle tombalak bi oğlan doğururum Sevmesi rahat olur 😂😂
mevsimbuse Mavi20 oncelikle gecmis olsun. eger bi rahatsizlik varsa onlem alinmasi gerektigini dusunenlerdenim ben bu yuzden yaptirmistim iyi ki yaptirmisim
1prensesannesi mevsimbuse bir deli attı ortaya bişey senelerdir yapılan testi artık herkes tereddütle yapıyor hatta yaptirmiyor!! Ben bebegimin sağlığı için yaptırdım tabiki 5sene öncede şimdi de ve herkes yaptirmali içimizdeki candan biz sorumluyuz herşeye dikkat ettiğimiz gibi ona da dikkat edip gereken testleri yaptirmaliyiz. Ismi şeker testi diye bu ön yargı zaten halbuki yediğimiz çoğu şey şeker değilmi!??
mevsimbuse 1prensesannesi kesinlikle benim kadon dogum uzmanim 1 kadin tvye cikip bisey dedi simdi hastalarimiz bize inanmiyor demisti
1prensesannesi mevsimbuse aynen ya bence o kadını dinleyenler bütün dediklerini yapıyor mu acaba.... et yemiyor mu pilav yemiyor mu ya makarna ?? Çok ironi oluyor böyle sadece şeker testini yaptırma ama herşeyi yee😂😂
Zeynp mevsimbuse evet öyleymiş Doktor bizim halkımızın bakış açısı çok yanlış dedi Kilolu bebek sıkıntılı bebektir Sağlık problemleri çıkarır Siz kiloluysa sağlıklıdır diye bakıyorsunuz çok yanlış dedi
deletedmom6295 Muhammedamine açlık 95 1. saat 180 2. saat 155 referans aralıkları hepsi değerlerin altında gördüğünüz gibi ☺️