Gzo benim lekelenme olmuştu ama iki damla olmuştu yerleşme kanaması üstüne görme böyle şeyler yok yanlış biliniyor. Gebelikte her kanama anormaldir. Doktorunuza sorun sizi en iyi o yönlendirir gebelik varsa da progestan başlar. İnsallah bisey olmaz canım dualarım seninle