09Tugba_0909 Pnrklk merhaba canım bugün kontrole gittim doktor doğum haftasına yakın doğum pozisyonuna geçer dedi şuan için net bir şey demedi
2bebeannesiii Pnrklk Haftalar ilerledikçe deri geriliyo batmalarda artıyo maalesef . Ama ilk gebeliğimde hiç yaşamamıştım bu durumu .
2bebeannesiii Pnrklk Bak aklında bulunsun yastığını yükseltip yatarsan o batmalar falan hafifliyo bi tık rahat ediyosun 😊
2bebeannesiii Pnrklk Rica ederim canım ne demek , uygulama bende son 15 gösteriyo ama doğumdan sonra da uyuyamıycaz 😂