Göğsümün altında batma var nefes aldıkça batıyor gibi bir de ben aslında çok rahat bir hamilelik geçirmiştim son sıralar inanılmaz hissediyorum büyüyor galiba normal mi sizce nefes aldıkça batıyor o anda hareket bile edemiyorum otursam mı yatsam mı kalksam mı dik mi dursam kafayı yicem çok acı veriyor batınca ve hafiften kasık ağrım da var alt bölgem böyle bıçak saplanıyor gibi yaşayan varmı benim gibi