mavininhertonuu yok önemli değil tabi ilk olunca insan bilmiyor. Gece neden vermiyorlar kendi sancin bekleniyor açıklık kontrol ediliyor. Benim gittiğimde açıklığım çok azdı 2 cm falandı. Sabaha kadar sancım çok olmadı doktor geldi sabah. Açıklığım daha yeni 4 olmuştu. Doktor suni başlatalım dedi. Suni alınca açıklığım sancım arttı hatta bı anda arttı 8 9 cm oldu hemşire beni koştur koştur doğumhaneye götürdü 🙈 doğum masasina gelene kadar tam açıklığım olmuş 3 5 ikinmaya doğurdum çok şükür. İnşallah kendi sanciniz gelir bu sefer birden açılma olunca çok sancilandim ben. Özel de oldu doğum bebesim 3200 dogdu