Pelinerkan3008 Bende 37+5 im. Bu hafta çatı muaynesi oldum henüz açılma olmamış. Doktor bol bol yürüyüş yap günde en az 2 saat dedi. Bide kaynak suyla duş almaya çalış dedi. Bi an once doğsun diye uğraşıyorum hurma falan da yiyorum ama bakalım hayırlısı artık
Leyla1938 Pelinerkan3008 inşallah hayırla gelsin ben ilk bebekte güzel yürüyüş yapardım ama bunda bazen odadan odaya bile zorlanıyorum pek yapamadım yürüyüş gerçekten her hamilelik farklıymış inşallah güzel dogurabilriim😬🙈
Pelinerkan3008 Leyla1938 aynen benim de ilk hamileliğim de doğumum da çok rahattı. Ama bu hamilelikte çok zorlandım hiç yürümeye halim yok 🤷🏼♀️
Sinemkocak Leyla1938 bende 37+6 oldum bugun cati muaynem var ve alt kısımda bende cok fazla baskı ve hafif ağrı hissediyorum doktorum ne dicek cok merak ediyorum 😄 Kolay dogumlarimiz olsun inşallah saglikla kucağımıza alalim 😍
Leyla1938 Sinemkocak nasil geçti muayeneniz ne dedi doktorunuz. Muayeneden sonra lekelenme olabilir demişti dokotor bana bugün lekelenme oldu acaba diyorum Nisan mi geldi muayene lekesimi😬
Sinemkocak Leyla1938 gayet guzel gecti ya boşuna korkmuşum derin bir nefes aldim ve hic sıkmadım kendimi normal doğuma uygunsun dedi doktorum 😊 Sizin lekelenmenizde muayneden dolayi olmuştur büyük ihtimal
Leyla1938 Sinemkocak evet korkulacak kadar bir şey yok çatı muayenesinde sevindim artık beklemek kaldı bakalım ne zaman gelicekler. Zaten doğumda devamlı maruz kalıyoruz o muayeneye açıklık kaç cm oluyor diye gelip gidip bakıyorlar🙄🙈
Leyla1938 Sinemkocak ya gerçekten farkediyormus bu tecrübe olayı şimdi diyorum ilk zamanlar şunu yapmıştım bu bebekte yapmiycam falan 🤭
Sinemkocak Leyla1938 ayy tabi ki eder en azindan ne yaşıcağınızı biliyosunuz az çok bilmemekte cok tuhaf 😄
Leyla1938 Sinemkocak ama ilk doğumda bilmediğim için az korkuyordum haha şimdi daha çok korkuyorum o ne olacak🤭😬
Leyla1938 Sinemkocak suyum geldi hastaneye geldim. Sancı yok daha pek muhtemelen suni sancı Alcam. Dua edin bana
Serap-Yigit Leyla1938 Allah sağlıkla doğmasını nasip etsin inşallah. Bende ilk oğlumu suni sancı ile doğurdum. Suyum gelerek gittim. Zor kolay değil ama sizin de ikinciymiş Allah kolaylaştırsın su gibi geçsin inşallah.
Sinemkocak Leyla1938 Allah yardımcınız olsun dualarim sizinle herşey cok güzel gecer inşallah bizi de haberdar edin
ipeknur2709_ Leyla1938 aynı haftadaydık sizinle benide heyecan bastı şimdi 🙈 Allahim kolaylık versin su gibi geçsin inşallah 🌸