Tam tersi olsaydı yani üçüncü erkek çocuğa hamile olsaydınız yine duyacağınız şey “olsun” olurdu emin olun 😄 hiç bi zaman erkek kız olsun demedik hayırlı evlat olsun sağlıklı sıhhatli olsun diye dua ettik. İkinci oğlum benim de çok yakınımdan olsun lafını duydum bi kaç kişi de yine mi erkek falan dedi yani noluyo kız erkek olunca. Aslında yorumlarda da denk geldim olsun, yine mi kız yine mi erkek diyenlere sinir olduğum kadar kız çocuğu cennettir nasiptir falan diyenlerle soyum sopum devam etsin illaki erkek olsun diyenlerde aynı kusura bakmasınlar ne biçim düşünce sizinkisi nasip cennet biz bela mı aldık başımıza yani ilk önce kendi dilimizi değiştirelim. Siz nasıl yetiştirirseniz onlar da öyle olur cennet de cehenenm de cinsiyet de değil malesef