Dengesiz insan çok. Biz de tam tersine eşimle hep kız istedik rabbim de nasip etti inşallah. Eskiler erkek çocuğunu ilahlaştırdığı için kız çocukları değersiz geliyor. Geçen teyzeninbirisi dedi ki yavrum eskiden hep erkek isterlerdi bana bakar diye ama hiç öyle birşey yok kız olsun çamurdan olsun dedi.