Hgmom1 ben üç ay kullandm iki ay yumurtam iki tane olgun oluyordu 18 19 mm bi kerede iğne yaptırdm olmadı 3. Ay 15 ve 16 idi sanırım doktor iki gün sonra gel iğne yapalm demişti hiç ümidim yoktu diğerleri büyüyüp olmadıysa bu ay hiç olmaz demiştm ama hamile kaldm o ay bide incir ve havuçda kullandm günleri oluyor