ornkav
Bende de şişkinlik yapıyor decavit.Özellikle yemek sonrası içtiğimde aşırı şişiyor karnım.Sabah aç karnına içilen demir ilacı da başlarda kabızlık yaptı sonra alıştı vücudum ya da ben yoğurt,ayran,kefir çok tüketiyorum ondan dolayı rahatladım.Suyu da bol içiyorum.