Merhaba
18 -19 in de ilişkim oldu adetime 10 gün vardı
24 ünde beta hcg yaptırdım 0.100 çıktı
sonra adet olmadım 3. Gün gecikmede
28 inde adet olmam gerekirdi en geç
30 u bu gün 0.100 çıktı yine 😔
geç döllenme olabilir mi ?
Gögüsümde şişlik var,kasıklarım da ağrı,garip bir duygusallık anlamıyorum akıntımda var 😐