iamnil123 cnm umutlandirmak istemem ama bnm adetim 1 hafta geçmesine ragmen ne idrarda ne kanda çıkmamıştı kanda 0.5 cikmisti doktor bnada gebelik yok dedi 1 2 hafta snra gittigmde kanda cikti suan net hatrlamiyorm kac ciktigini ama doktor cok yeni 4 5 haftalik demisti gec dollenmeydi yani adetime gore 3 hafta geriden zaten şuan. Biraz dha sabret bekle insallah olumlu sonuc alırsın