Ben 32 . Haftada çalışır raporu aldim 37. Haftaya kadar çalışacağım ve devlette çalışıyorum memurum 37. Haftadan sonrası için sormuştum ben yani doğum yapana kadarki süreç benim 16 haftalık doğum izninden kesilir mi onu öğrenmek istiyorum çünkü doktorun sekreteri bana doğum yapmadan başlamıyor 16 haftalık süre demisti