32+0 da gidip çalışamaz raporu alıyorsunuz , eğer ki çalışmaya devam etmek istiyorsanız ki bunu 37. Haftaya kadar uzatabilirsiniz o durumda, yine 32+0 da çalışabilir raporu alıyorsunuz . Aldığınız raporu insan kaynakları veya muhasebeye iletiyorsunuz onlar resmî olarak bildiririmini yapıyor