limoncicegim2 Kızlar en son hastaneye gittiğimde 16 haftamdaydım doktor renkli ultroson gösterdi ve aynı babasıydı eşimin burnu büyük kızçeminde büyüktü 😂 sizinde ultrosondakiyle bir mi doğdu acaba sürekli aynayada baktım ama gen işte baskın gelmemiş demek ki
UmutsuzPolyanna limoncicegim2 çocuklarım ultrasonda da doğduklarında da babalarına benziyorlardı bu konu hakkında konuşmak istemiyorum bühüüh hatta kızım yavaş yavaş halasına dönmeye başladı o konu hakkında hiiççç konuşmak istemiyorum böhühühühühühühüü
Sekerbebekkk limoncicegim2 bunu bende çok merak ediyorum oğlumda 24 haftalık görüntüsünde bana benziyor doğuncada öyle olacak mı acaba diye😂
Opheliaaa limoncicegim2 Renkli ultrasonda ilk kızımı gördüğümde aynı babası bak dedim ya alnının açıklığı olsun burnunun minikligi olsun dudak yapısının kucuklugu falan. Doğdu gerçektende doğduğu andan bugüne kadar bir gram bana benzemez mi insan 🤣 Bu kızımda ultrasonu görür görmez dedim bu bana benzicek sanırım köfte dudak dar alın ve bol yanak 🤣 Bakalım 39+5 şuanda doğduğu zaman bilgi veririm gene 🤣🤣
limoncicegim2 UmutsuzPolyanna of allahım sen koru 🙏🏼 Bu gece bildiğim tüm duaları okucam böyle olmaması için hadi babası neyse beğenmişiz almışız halası ne alaka ay allahım sen koru böylesinden
prematureannesi_ UmutsuzPolyanna bahh işte kınadın başına junıoru geldi sevgi pıtırcığı yapsaydın ekmehlen dövülmezzz 😂😂
UmutsuzPolyanna prematureannesi_ hay şu ellerim düğüm olup bağrıma yapışaydı püh Nağlet olsun böyle hayat Nağlet olsun böyle sevgi 🤣🤣
prematureannesi_ UmutsuzPolyanna özledikçe bak dur gayriii halası kılıklı şey diye sev Allah sana sabır versin 😂😂
limoncicegim2 Opheliaaa benim yavrucuğum sırf burundan oluşuyordu inşallah ödemdir dedim ama babası aklıma geldi işte malesef evlatlarımıza bu kötülüğü biz yapıyoruz babasını güzel seçeydim böyle yakınmazdım şimdi
Opheliaaa limoncicegim2 Öyle deme eminim çok güzeldir bide annem derki çirkin bebek sonra guzellesir hem çirkin bebek yok ya ben görmedim valla 🤭☺️
Elifderin34 limoncicegim2 sağlıklı olsun gerisi önemli değil bir estetiğe bakar 😅 benm eşimin burnuda büyük estetik oldu ama gen değişmez ben de korkuyorum çocuklarımın burnu büyük olacak diye 😭
limoncicegim2 Elifderin34 amiiin de 😂😂 Opheliaaa çirkin bebek yok çirkin hala var allahım sen ne huyunu ne tipini benzetme